سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر

حوزه/ حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه شهرستان های باشت، کهگیلویه و گچساران سه منطقه هستند که در مسیر رفت و برگشت زوار قرار دارند، خواستار همکاری ادارات در تأمین زیرساخت‌های مواکب از جمله آب و برق و بهداشت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه شهر دهدشت در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع (خدمت به زوار اربعین) با تبیین ثواب خدمت به زائران حسینی گفت: خدمت به زائران زمینه‌ساز اربعین است و زنده بودن اسلام ماحصل عاشوراست، آزادی‌خواهی، ظلم ستیزی، استکبارستیزی و عزت دنیای امروز مدیون اباعبدالله الحسین است.

وی افزود: با توجه به حضور زائران زیادی از استان‌های محتلف و کشورهای همسایه برای رسیدن به اربعین و تردد از مسیر استان ما، ضرورت دارد تا به خوبی از این زائران و میهمانان پذیرایی شود.

امام جمعه شهر دهدشت خاطرنشان کرد: ما شهرستان کهگیلویه میزبان زواریم باید از برادران عراقی این سخاوت و محبت و دلدادگی به اباعبداله را یاد بگیریم چرا که وحدت و برادری رنگ نمی‌شناسد.

وی گفت: ما باید هر چه در توان داریم برای استقبال و پذیرایی آبرومندانه از زائران حسینی ارائه دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه خواستار کمک به موکب شهدای کهگیلویه شد و گفت: بعضی زوار از پاکستان تا کربلا هفت هزار کیلومتر طی می کنند برای رسیدن به مرز سختی می کشند و زیرساخت لازم در کشورشان وجود ندارد امسال تمرکز بر خدمت به این زوار باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه شهرستان های باشت، کهگیلویه و گچساران سه منطقه هستند که در مسیر رفت و برگشت زوار قرار دارند، خواستار همکاری ادارات در تأمین زیرساخت‌های مواکب از جمله آب و برق و بهداشت شد.

پایان خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha